بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

ارسال تکالیف هفته اول و دوم - امیر بیگدلی

با عرض سلام و خسته نباشید، احتراما فایل ها ی ذیل شامل تکالیف هفته اول و دوم ارایه می گردد.

1- مقاله فارسی

2- مقاله انگلیسی

3- کنفرانس داخلی

4-کنفرانس خارجی

5- مجله فارسی

6-مجله انگلیسی

7- کتاب فارسی

8- کتاب انگلیسی

فرشاد حاکم زاده
انتخاب ، مرور و معرفی یک مجله فارسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
ماهنامه تجارت طلائی اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند برتر
انتخاب ، مرور و معرفی یک مجله انگلیسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
Journal of Business & Industrial Marketing
Emerald
انتخاب ، مرور و معرفی یک سمینار / کنفرانس داخلی مارکتینگ صنعتی / تجاری:

سمینار تجارت بین دو بنگاه

سمینار تجارت بین دو بنگاه در تاریخ 29 مهر ماه 1394 در سالن همایشهای شهید قندی واقع در ساختمان وزارت ارتباطات
انتخاب ، مرور و معرفی یک سمینار / کنفرانس خارجی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
The Customer Champion

DATE: 4th November

VENUE: British library, LONDON

TIME: 8.30-17.30

NETWORKING DRINKS: 17.30 - 18.30

PRICE: £595 +VAT

انتخاب ، مرور ، تلخیص و ارائه یک مقاله فارسی  مارکتینگ صنعتی / تجاری:
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت(خودروسازی )مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو
محمدرضا سیدهاشمی ،1امیررضا ممدوحی
مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
دوره ،2شماره 6
زمستان 1389
186 تا165 صص
انتخاب ، مرور ، تلخیص و ارائه یک مقاله انگلیسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:

 Managing industrial service offerings in global
business markets

Christian Kowalkowski, Daniel Kindström and Per-Olof Brehmer

انتخاب، مرور، تلخیص یک کتاب فارسی

مدیریت کانال های توزیع و فروش

دکتر محمد حقیقی

انتخاب، مرور، تلخیص یک کتاب انگلیسی

Fundamentals of sales & marketing

JOHN M. COE

محتوای کلی مباحث مربوط به هفته ی اول و دوم-ایلیا امینی نژاد

با عرض سلام و احترام

محتوای مربوط به مباحث مطروحه در هفته ی اول و دوم در قالب لینک های ذیل جهت مشاهده و بهره برداری ارسال می گردد.

http://s6.picofile.com/d/7dccbab3-3782-4cce-8759-ca09e08fcf66/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3_%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/32ac012d-1a55-4a39-b9c7-916d038eb609/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3_%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/4feb9ca2-3eda-45d9-9517-fb0adf8f89d3/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/026a50b4-c10f-43b0-8ed4-188fff3c55fc/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s6.picofile.com/d/d296f1b8-078e-42b1-83ee-c65c791e6cb8/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s6.picofile.com/d/ba4f596f-b333-45b4-a1fc-e73b5bd612a1/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/59785a29-89ee-4fc8-930a-53b5741fc281/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%86%D9%82%D8%AF_%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/c7a81c4b-85c9-451b-8af2-be8e820211b5/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C_%D9%86%D9%82%D8%AF_%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF.docx

http://s3.picofile.com/d/39ba1de2-9b9b-4665-8604-abf396835104/%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA.docx

هفته اول - سید محمد حسین موسوی - کتاب های موجود پیرامون بازاریابی صنعتی در ایران

بازاریابی صنعتی . 1

پدیدآورنده

: سیدجوادین ٬ رضا ۱۳۳۵ ٬

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 2

. پدیدآورنده : هارت ٬ نورمن آرتور ۱۹۳۰ ٬ م

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی مدیریت


بازاریابی صنعتی . 3

پدیدآورنده : نوشته نورمن هارت

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی مدیریت


بازاریابی صنعتی . 4

پدیدآورنده

: ناصحی فر ٬ وحید ۱۳۴۸ ٬

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬مدیریت بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 5

. پدیدآورنده : گوپال ٬ کریشنا ٬ سی . ۱۹۴۸ ٬ م

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 6

پدیدآورنده : نویسنده کریشناک . هاوالدار

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 7

٬ مترجم پدیدآورنده

: گوهریان ٬ محمدابراهیم ۱۳۳۱ ٬

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی مدیریت


بازاریابی صنعتی . 8

پدیدآورنده : کرمانی ٬ محمد

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی مدیریت


بازاریابی صنعتی . 9

پدیدآورنده

: ارشدی ٬ مریم ۱۳۴۱ ٬

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 10

پدیدآورنده : هارت ٬نورمن آرتور

٬بازاریابی ٬مدیریت موضوع : ٬بازاریابی صنعتی ٬ ٬

11.بازاریابی صنعتی

پدیدآورنده : مولف گوپال کریشنا سی ٬]لالیتها راماکریشنا[ ترجمه احمد روستا ٬ ابوالفضل صبوری ٬ مریم ارشدی

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی . 12

پدیدآورنده : هارت ٬نورمن آرتور

٬بازاریابی ٬مدیریت موضوع : ٬بازاریابی صنعتی ٬ ٬


13.بازاریابی صنعتی

پدیدآورنده : هارت ٬نورمن آرتور

٬بازاریابی ٬مدیریت موضوع : ٬بازاریابی صنعتی ٬ ٬

14.(بازاریابی صنعتی (مفاهیم  کاربردها)

پدیدآورنده: طالقانی ٬ محمد ۱۳۴۸ ٬

موضوع : بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی بازاریابی کالا وخدمات . 15

پدیدآورنده : نوشته نورمن هارت

موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی مدیریت


تبلیغ و بازاریابی صنعتی . 16

.پدیدآورنده : علی محمد اربابی


راهنمای مطالعه بازار و بازاریابی در امکان سنجی طرح های صنعتی . 17

پدیدآورنده : محمدجانی ٬ اسماعیل

موضوع : طرح های صنعتی ایران

بازاریابی ٬بازارشناسی ٬طرح های صنعتی ایران امکانسنجی


راهنمای مطالعه بازار و بازاریابی در امکان سنجی طرحهای صنعتی . 18

پدیدآورنده : نیاکان ٬ علی

موضوع : طرحهای صنعتی ٬ ایران بازاریابی

٬بازارشناسی ٬طرحهای صنعتی امکانسنجی


مدیریت بازاریابی صنعتی . 19

.پدیدآورنده : علی صنایعی

٬ ٬ موضوع : بازاریابی صنعتی ٬بازاریابی صنعتی ٬ ٬ مدیریت


مدیریت برند در بازاریابی صنعتی تجاری. 20

پدیدآورنده : نویسندگان فیلیپ کاتلر ٬ والدمار فورچ؛مترجمین محمد حقیقی ٬ سید علی موسوی ٬ فراز صادق وزیری

موضوع : کالاهای مارک دار مدیریت=کالاهای مارک دار نمونهپژوهی


مدیریت برند در بازاریابی صنعتی  تجاری . 21

. پدیدآورنده : کاتلر ٬ فیلیپ ۱۹۳۱ ٬ م

موضوع : مدیریت کالاهای مارک دار ٬نمونه پژوهی کالاهای مارک دار


مدیریت برند در بازاریابی صنعتی تجاری. 22

پدیدآورنده : نویسندگان فیلیپ کاتلر ٬ والدمار فورچ

موضوع : کالاهای مارکدار مدیریت ٬کالاهای مارکدار نمونهپژوهی


Hart, Norman Arthur

عنوان و نام پدیدآور : بازار یا بی صنعتی / نوشته نورمن هارت ؛ ترجمه محمدابراهیم گوهر یان ؛

. مشخصات نشر : ته ران : ام ی رک ب ی ر ۱۳۸۰ ٬


Effective industrial marketing: business tobusiness

: یادداشت : ع ن وان اص ل ی

. marketing of goods and services

عنوان روی جلد : بازار یا بی صنعتی : بازار یا بی کالا و خدمات .

موضوع : بازار یا بی ص ن ع ت ی


سرشناسه : هاوالدار ٬ کریشنا

.Havaldar, Crishna K

عنوان و نام پدیدآور : بازار یا بی صنعتی / نو یسنده کر یشن اک . هاوا لدار؛ ترجمه و تلخیص محمدعلی عبدا لو ند ٬ هاشم نیکومرام .

موضوع : بازاریابی صنعتی

٬ مترجم ۱۳۳۶

شناسه افزوده : ع ب دا لو ند ٬ م ح م دع ل ی ٬

٬ مترجم ۱۳۳۱

شناسه افزوده : نی ک وم رام ٬ ه اش م ٬

شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی. واحد علوم و تحقیقات


سرشناسه: سیدجواد ین ٬ سیدرضا ۱۳۳۵ ٬

عنوان و نام پدیدآور : بازاریابی صنعتی/ تالیف سیدرضا سیدجوادین ٬ محمدرحیم اسفیدانی.

. مشخصات نشر : تهران : زمزمه نور: نگاه دانش ۱۳۹۳٬


موضوع : بازاریابی صنعتی

۱۳۵۵

شناسه افزوده : اسفیدانی ٬ محمدرحیم ٬


سرشناسه : شفیعی ٬ علی ٬

عنوان و نام پدیدآور : بازاریابی صنعتی

. مشخصات نشر : قم : آیه حیات ۱۳۹۴ ٬


عنوان و نام پدیدآور : بازاریابی صنعتی/ مولف گوپال کریشنا سی ٬[لالیتها راماکریشنا] ؛ ترجمه

احمد روستا ٬ ابوالفضل صبوری ٬ مریم ارشدی.

.۱۳۹۰ مشخصات نشر : تهران: کلک سیمین ٬


سرشناسه: ناصحی فر ٬ وحید ۱۳۴۸ ٬

عنوان و نام پدیدآور : بازاریابی صنعتی/ مولف وحید ناصحی فر ٬ حسین منتی.

. ۱۳۹۰ مشخصات نشر : تهران : ترمه ٬


موضوع : بازاریابی صنعتی

۱۳۴۷

شناسه افزوده : عسگری ٬ محمدهادی ٬

۱۳۶۱

شناسه افزوده : مدبرنیا ٬ یاسمن ٬

شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی. واحد رشت


عنوان و نام پدیدآور : بازاریابی صنعتی مجموعه مدیریت/ مولفان فراز صادق وزیری ٬ یحیی توماج.

. مشخصات نشر : تهران: مکتب ماها ن ۱۳۹۳ ٬



جداول مشترک - زهرا مهدوی

احتراما جداول نه گانه مشترک خدمت دوستان ارایه می گردد.

1-بازار( صنعت انتخابی)

2- جدول کتب انگلیسی

3- جدول کتب فارسی

4- جدول کنفرانسهای خارجی

5- جدول کنفرانسهای داخلی

6- جدول مجلات خارجی

7- جدول مجلات داخلی

8- جدول مقالات خارجی

9- جدول مقالات داخلی

مروری بر هفته دوم (مقالات، کنفرانس ها و مجلات) - زهرا مهدوی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان، احتراما فایل ها ی ذیل ارایه می گردد.

1-بررسی مقاله فارسی

Full Paperمقاله فارسی

2-بررسی مقاله انگلیسی

Full Paper مقاله انگلیسی

3-بررسی کنفرانس داخلی

4-بررسی کنفرانس خارجی

5-بررسی مجله فارسی

6-بررسی مجله انگلیسی 

هفته دوم-سیدمحمدحسین موسوی-- مجله مارکتینگ داخلی و مقاله داخلی مارکتینگ

مجله بین المللی کسب و کار و بازاریابی- International Journal Of Business And Marketing

صاحب امتیاز: دکتر فرشید موقر مقدم
ترتیب انتشار: دوماهانه
شاپای الکترونیکی: ۲۳۸۳-۲۶۳۰
سال شروع انتشار: ۱۳۹۲
محل انتشار:: ایران
آدرس دفتر نشریه: تهران،اشرفی اصفهانی پونک کوچه رمضانی پلاک ۱۸
تلفن : ۰۲۱-۴۴۶۲۵۳۵۰
آدرس ایمیل ۱‍: editor@ ijobm.com
آدرس ایمیل ۲: farshid1400@yahoo.com
وبسایت رسمی: http://www.ijobm.com
 
ادامه مطلب ...

دانلود روش نقد مقالات علمی پژوهشی و کتاب-مهسا تقوی

با سلام 

 روش نقد مقالات علمی- پژوهشی  و کتاب درلینک قابل دانلود است.

با سپاس

            دانلود روش نقد مقالات

            دانلود روش نقد کتاب

مروری بر هفته اول - زهرا مهدوی

1- فرمت، مرور و نقد کتاب فارسی 

2-فرمت، مرور و نقد کتاب انگلیسی

3-صنعت   ( شرحی بر بخش فنی) : شرح کامل متعاقبا اعلام می گردد.

هفته دوم - سید محمد حسین موسوی- مقاله خارجی

Industrial Marketing Management xxx (2015) xxx–xxx

Influences of cross-functional collaboration and knowledge creation on

technology commercialization: Evidence from high-tech industries

Yichen Lin a,*  Yichuan Wang b,1,  LeeAnn Kung c,2

a Department of Business and Management, National University of Tainan, No. 33, Shulin St., Sec. 2, Tainan, Taiwan, ROC

b Raymond J. Harbert College of Business, Auburn University, 405 W. Magnolia Ave., Auburn, AL 36849, United States

c Department of Marketing/Business Information Systems, Rowan University, Glassboro, NJ 08028, United States

هفته دوم -سید محمد حسین موسوی-- کنفرانس خارجی بازاریابی-- مجله خارجی- مقاله خارجی

CONFERENCE 

B2B MARKETING

CONFERENCE

Introducing two exciting co-located events 30 & 31 March 2015, Crowne Plaza, Auckland

Deliver content that transforms thinking, provokes action and cultivates community

www.conferenz.co.nz/cmc

Connecting brands and businesses for more engaged relationships

www.conferenz.co.nz/b2b

NZ’s leading business conferences

CONFERENCE B2B

MARKETING

CONFERENCE

Content Marketing Conference

Buyers today are now more informed than ever before. There are content

creators, curators and users that share and consume on a minute to minute

basis. But not all content is successful in reaching its goals or has even been

put out there with a business goal in mind. Take this opportunity to gain a

deeper understanding about the ways people access, share and interact with

companies through their content.

Businesses are looking to stand out from the crowd and win their next big

client. B2B Marketers have an integral role in promoting the organisation’s

brand, values and services to their audience in an increasingly digital

marketplace and creating valuable leads for their sales teams. These

connections are increasingly complex with an array of factors which can both

help and hinder as marketing and sales teams aim to take advantage of new

opportunities and technology.

  

ادامه مطلب ...

دانلود مستند چرا چاق شدیم، چرا لاغر شدیم مطرح شده در کلاس - هفته دوم ... مونا صادقیان

مستند عنوان شده جلسه پیش توسط جناب آقای دکتر جعفری، تحت عنوان

چرا چاق شدیم و چرا لاغر شدیم با عنوان انگلیسی

" The Men Who Made Us Fat" و "The Men Who Made Us Thin"

به صورت زبان اصلی (3 اپیزود و 4 اپیزود)

در لینک های زیر قابل دانلود می باشند:


The Men Who Made Us Fat

episode 1

episode 2

episode 3






هفته دوم - علی اکبر افقهی- کنفرانس خارجی

به دلیل مشابهت کنفرانس انتخابی اینجانب با آقای حاکم زاده، کنفرانس جدید عبارتست از:

International Conference on Social Media,  SEO  and  Marketing Strategies

,November 3-4, 2015 in Valencia, Spain

دانلود مقالات علمی ‌ژورنال امرالد- مهسا تقوی

با سلام خدمت دوستان

کلیه ی مقالات سال ۲۰۱۵ ‌‌ژورنال Journal of Business & Industrial Marketing برای دوستانی که دسترسی به این مقالات ندارند در لینک زیر قابل دانلود است.

با سپاس                                                                                      


                            لینک  دانلود مقالات امرالد 

                                                                                                 

فرشاد حاکم زاده هفته دوم

فرشاد حاکم زاده
انتخاب ، مرور و معرفی یک مجله فارسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
ماهنامه تجارت طلائی اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند برتر
انتخاب ، مرور و معرفی یک مجله انگلیسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
Journal of Business & Industrial Marketing
Emerald
انتخاب ، مرور و معرفی یک سمینار / کنفرانس داخلی مارکتینگ صنعتی / تجاری:

سمینار تجارت بین دو بنگاه

سمینار تجارت بین دو بنگاه در تاریخ 29 مهر ماه 1394 در سالن همایشهای شهید قندی واقع در ساختمان وزارت ارتباطات
انتخاب ، مرور و معرفی یک سمینار / کنفرانس خارجی مارکتینگ صنعتی / تجاری:
The Customer Champion

DATE: 4th November

VENUE: British library, LONDON

TIME: 8.30-17.30

NETWORKING DRINKS: 17.30 - 18.30

PRICE: £595 +VAT

انتخاب ، مرور ، تلخیص و ارائه یک مقاله فارسی  مارکتینگ صنعتی / تجاری:
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت
(خودروسازی )مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو
محمدرضا سیدهاشمی ،1امیررضا ممدوحی
مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
دوره ،2شماره 6
زمستان 1389
186 تا165 صص
انتخاب ، مرور ، تلخیص و ارائه یک مقاله انگلیسی مارکتینگ صنعتی / تجاری:

Theoretical developments in industrial marketing management:Multidisciplinary perspectives
Linda D. Peters a,, Andrew D. Pressey b, Markus Vanharanta c, Wesley J. Johnston

قابل توجه کلیه دانشجویان

با سلام
نظر به اینکه کلیه دانشجویان می باید به شکل یکسان اطلاعات خود را ارسال کنند بر اساس هماهنگی انجام شده تمپلیت های ارائه شده توسط خانم ها صمد زاده، عظیما و تقوی با لحاظ کردن پیشنهادات سایر دانشجویان تهیه گردیده.
فرم تهیه شده توسط آقای مریخ نژاد و خانم صادقیان در حقیقت فرم جداگانه ای است که گزارش کار هفتگی هر دو کلاس را در یک جدول خلاصه در اختیار استاد محترم دکتر جعفری قرار می دهد . لذا این فرم جایگزین سایر تمپلیت ها نبوده و همچون سایر فرم ها پر کردن آن الزامی است و در جلسه گذشته بعلت نبود این فرم که از سوی استاد وظیفه عمومی کلاس عنوان شده بود به همه کلاس یک نمره منفی اختصاص یافت.
با تشکر از توجه شما  حاکم زاده