با سلام
خلاصه توسعه نظریه بازاریابی B 2 B حضور مبارک تان به اشتراک گذاشته می شود.
با تجدیداحترام- سیداحد رئیس زاده
با سلام و وقت بخیر ، فایل وورد و پی دی اف خلاصه پارادایم بازاریابی رابطه مند فراگیر خدمت دوستان گرامی ارسال می گردد.
واعظی-افقهی
file word
http://s3.picofile.com/file/8232705300/TRM_paradigm.docx.htmlhttp://s3.picofile.com/file/8232705300/TRM_paradigm.docx.html
file pdf
http://s3.picofile.com/file/8232706626/TRM_paradigm.pdf.htmlhttp://s3.picofile.com/file/8232706626/TRM_paradigm.pdf.html
IMP Approach
با سلام و احترام
چکیده ای از مطالب رویکرد آی ام پی (pdf)
چکیده ای از مطالب رویکرد آی ام پی (Word)
شاهده عمید، سید محمد حسین موسوی، فرشاد حاکم زاده
با سلام
دانلود فایل - چکیده مکتب فکری نوردیک - مریخ نژاد و میلاد فرزین
http://s3.picofile.com/file/8232573768/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.docx.html
با سلام و احترام،
فایل های چکیده تئوری Alderson، تئوری R-A، و دیدگاه RBV :
با سلام و عرض ادب
خلاصه دیدگاه شبکه ای به حضورتان تقدیم می گردد. امیدوارم مفید واقع شود .
با سپاس فراوان