بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

توسعه نظریه بازاریابی B 2 B

با سلام

خلاصه توسعه نظریه بازاریابی B 2 B حضور مبارک تان به اشتراک گذاشته می شود.

http://s6.picofile.com/file/8233427500/%D8%AA%D9%85%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA_%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84_%D8%B4%D8%AF%D9%87_b2b_pdf11111.pdf.html

با تجدیداحترام- سیداحد رئیس زاده


خلاصه پارادایم TRM

با سلام و وقت بخیر ، فایل وورد و پی دی اف خلاصه پارادایم بازاریابی رابطه مند فراگیر خدمت دوستان گرامی ارسال می گردد.

واعظی-افقهی 

file word

http://s3.picofile.com/file/8232705300/TRM_paradigm.docx.htmlhttp://s3.picofile.com/file/8232705300/TRM_paradigm.docx.html

file pdf

http://s3.picofile.com/file/8232706626/TRM_paradigm.pdf.htmlhttp://s3.picofile.com/file/8232706626/TRM_paradigm.pdf.html

IMP Approach

با سلام و احترام

چکیده ای از مطالب رویکرد آی ام پی (pdf)

چکیده ای از مطالب رویکرد آی ام پی (Word)

شاهده عمید، سید محمد حسین موسوی، فرشاد حاکم زاده

فایل خلاصه تئوری Alderson، تئوری R-A، دیدگاه RBV- صادقیان، تقوی، آبادی

با سلام و احترام،

فایل های چکیده تئوری Alderson، تئوری R-A، و دیدگاه RBV :


فایل WORD

فایل PDF

خلاصه دیدگاه شبکه ای و رویکرد بازارها به عنوان شبکه

با سلام و عرض ادب 

خلاصه دیدگاه شبکه ای به حضورتان تقدیم می گردد. امیدوارم  مفید واقع شود .  

با سپاس فراوان 

 

دیدگاه شبکه ای و رویکرد بازارها به عنوان شبکه با فرمت SRB2B