بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

جداول یکپارچه - مریخ نژاد - صادقیان

با سلام


با توجه به تاکید استاد دکتر جعفری مبنی برتهیه جدول های جامع برای هر یک از حوزه های مورد بررسی (مثلا یک جدول برای کتاب های فارسی، یک جدول برای کتاب های انگلیسی و...) جهت یکپارچه شدن اطلاعات همه دانشجویان و راحت تر بودن رویت موضوعات انتخاب شده و کار شده دوستان، جدول هایی جهت پوشش هدف فوق توسط بنده و خانم صادقیان تهیه گردید که شامل 9 جدول برای 9 موضوع دو هفته اول ترم می باشد.


طی هماهنگی با آقای حاکم زاده، از دوستان خواهش می شود تا مشخصات کارهای خود را در این جداول 9 گانه (که در لینک زیر قابل دانلود است) وارد کرده و حداکثر تا صبح روز جمعه (24 مهر) برای بنده و آقای حاکم زاده ارسال نمایید تا در نهایت مشخصات کارهای انجام شده همه همکلاسی ها در قالب 9 جدول روی وبلاگ قرار گیرد.


ایمل بنده :  ali.merikhnejad@gmail.com

ایمیل آقای حاکم زاده:   info@keoid.com



دانلود فایل - جداول 9 گانه یکپارچه



جدول مشترک سمینارهای داخلی - خارجی و مجلات فارسی - انگلیسی - مهسا تقوی

با سلام و احترام خدمت دوستان 


جدول مشترک جهت مرور و معرفی سمینارهای داخلی - خارجی و مجلات فارسی - انگلیسی به پیوست ارسال گردید.


از لطف و توجه شما سپاسگزارم



کنفرانس داخلی


کنفرانس خارجی


مجله فارسی


مجله انگلیسی


فرمت بررسی مقاله -شیما عظیما

با سلام حضور دوستان محترم 

 

فرمت بررسی  ارائه می گردد. دوستان در صورت  امکان اگر نظری درباره  این فرمت دارند  ابراز نمایند 

 

با سپاس 

http://s3.picofile.com/file/8217150384/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%AA_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87.docx.html

ارائه الگو جهت نقد کتاب های فارسی و انگلیسی

با عرض سلام و ادب 

الگویی جهت نقد کتاب های فارسی و انگلیسی  خدمت دوستان محترم ارائه می گردد  

 با سپاس از توجه شما

  

 

مجله فارسی:

فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، دانشگاه آزاد اسلامی قروین.

مجله انگلیسی: 

International Business Review, The Official of The European International Business Academy. 

مقاله فارسی:

بررسی تأثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار فروشنده (مطالعه موردی: شرکت بهمن دیزل)،

سید کامران نوربخش، بهرام خیری، لیلا پشنگ. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 1391، شماره 10، 75-65.

مقاله انگلیسی:

The social, economic and environmental dimensions of corporate social responsibility: The role played by consumers and potential 

   .entrepreneurs

 .(2015),Gonzalez-Rodriguez,, M. Diaz-Fernandez,M. C., Simonetti, B. International Business Review

همایش داخلی:

سومین دوره همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد بهبود محیط کسب و کار.

توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  استان خراسان رضوی،

25 و 26 اذر 1394.

همایش خارجی:

15th Annual Strategic Project & Portfolio Management  For Pharma.

25-27 January 2006

Barcelona, Spain


 

 


گزارش وزارت صنعت و معدن - پنبه 1392 - صادقیان

طبق فرمایش آقای دکتر جعفری در روز یکشنبه، در خصوص گزارش موجود در سایت وزارت صنعت و معدن پیرامون پنبه و وضعیت آن، که استاد فرمودند توسط دو نفر در پاییز سال 1392 کار شده است؛ این فایل گزارش  در سایت وزارت یافت شد که توسط آقایان امید سلیقه و محسن ترحمی گزارش شده است ... امیدواریم که این گزارش، همان گزارش مدنظر استاد باشد:


http://s6.picofile.com/d/3393dde6-05b1-47a5-b72d-f8f8cc761feb/maghalepanbeiee.pdf



دانلود مقالات انگلیسی - برای آن دسته از دوستانی که دسترسی به مقالات خارجی ندارند- مونا صادقیان

سری مقالات ژورنال Industrial Marketing Management چاپ شده از شماره 44 تا 49 (2015 January-August) برای آن دسته از دوستانی که دسترسی به ژورنال های خارجی ندارند در لینک زیر قابل دسترسی است :


http://s3.picofile.com/d/802c8e8e-b675-44fe-9a1a-1c14e3d72f1d/elsevier_Industrial_Marketing_Management.rar






هفته دوم: مهسا تقوی - مقاله های انگلیسی و فارسی

مقاله انگلیسی:

An impact-oriented implementation approach in business marketing research Introduction to the Special Issue on " Implementing Strategies and Theories of B2B Marketing and Sales Management


Möller, Kristian, and Petri Parvinen. "An impact-oriented implementation approach in business marketing research: Introduction to the Special Issue on “Implementing Strategies and Theories of B2B Marketing and Sales Management”." Industrial Marketing Management 45 (2015): 3-11.


مقاله فارسی:

مدیریت بازرگانی

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 

دوره 5، شماره 2

تابستان 1392

1 - صص 16

نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک

شهرام آزاد

هفته دوم - معرفی مقالات فارسی و انگلیسی - ایلیا امینی نژاد

مقاله انگلیسی : The antecedents of strategic pricing and its effect on company performance in the case of industrial service firms

نویسنده : Kostis Indounas

لینک دانلود فایل : http://uplod.ir/ybkml89is4rz/indounas2014.pdf.htm

مقاله فارسی : بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی

نویسندگان : محمدعلی بابایی زکلیکی ، پریسا راکعی اصفهانی

لینک دانلود فایل : http://uplod.ir/7h5oozf56sxv/27713907102.pdf.htm

هفته دوم- مریم واعظی

مجله فارسی: دوفصلنامه مطالعات بازرگانی و توسعه

مجله انگلیسی:journal of Islamic marketing

کنفرانس داخلی: کنفرانس سالانه مدیریت و کسب و کار

کنفرانس خارجی:  international conference on marketing 2016 

مقاله فارسی: روش های اندازه گیری رضایت مشتری در بازارهای سازمانی:با نگاهی ویژه به بازار های صنعتی

(عباس سقایی، یاسر صمیمی، سجاد رضاییان)

مقاله انگلیسی:   how to segment industrial marketing

(by:benson p.Shapiro and tomas v.bonoma) 

هفته دوم - معرفی مجلات فارسی و انگلیسی - ایلیا امینی نژاد

با سلام

به علت تکراری بودن مجلات با آقای کیا و خانم عظیما لیست مجلات فارسی و انگلیسی اصلاح میشود :

مجله انگلیسی :Journal of Services Marketing

لینک : http://emeraldinsight.com/loi/jsm

مجله فارسی : فصلنامه پژوهشی مدیریت دانشگاه آزاد فیروزکوه

لینک : http://mgmt.iaufb.ac.ir/



هفته ی دوم-معرفی مقاله فارسی- شیما عظیما

مدلهای تجارت بین بنگاهی (B2B) در تجارت الکترونیک

نویسندگان: صالحی صدیقانی،جمشید؛ اخوان،مریم؛ 
مجله: کنترولر؛ شماره 19 

هفته دوم - معرفی کنفرانس های داخلی و خارجی - ایلیا امینی نژاد

کنفرانس داخلی : دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری

لینک : http://www.2meaconf.com/fa/

کنفرانس خارجی : Marketing-Industrial Organization Conference -2015

لینک : http://som.yale.edu/faculty-research/our-centers-initiatives/center-customer-insights/event/2015/04/2015-marketing-industrial-organization-conference

هفته دوم - رضا شعبانی

;کنفرانس خارجی :

CEB Sales and Marketing Summit 20-22 October 2015, Las Vegas

 ;کنفرانس داخلی:

اولین کنفرانس مدیریت، کارآفرینی، بازاریابی، توسعه اقتصادی، بیمه و مدیریت بحران با رویکرد توسعه پایدار و پدافند غیرعامل ، 20 اسفند ماه 1394

مجله فارسی:

چشم انداز مدیریت صنعتی / دانشگاه شهید بهشتی

سایت :

http://sbu.ac.ir/Cols/FMA/FMAJournal/Pages/%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%D9%8A.aspx

مجله انگلیسی :

Journal of Purchasing & Supply Management

سایت :

http://www.journals.elsevier.com/journal-of-purchasing-and-supply-management/

مقاله فارسی :

حسنقلی پور ، طهمورث ، صارمی ، محمود ، اسماعیل پور ، مجید ،1387 ، "طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه ای- سخت افزار" ، دانش مدیریت ، دوره 21 ، شماره 80 ، ص 22-3 .

مقاله لاتین :

Arrey,Orok B., 2013, “ Corporate Marketing Planning” Global Journal of Management and Business Research Volume 13 Issue 10 Version 1.0.

هفته دوم - معرفی مجلات فارسی و انگلیسی - ایلیا امینی نژاد

مجله انگلیسی :Journal of Business and Industrial Marketing

از مجلات مصوب امرالد

لینک :http://www.emeraldinsight.com/loi/jbim

مجله فارسی :مجله پژوهش های مدیریت در ایران

صاحب امتیاز : دانشگاه تربیت مدرس

لینک : http://mri.modares.ac.ir/

هفته دوم - ماندانا پناهی (معرفی ژورنال ها ، مقالات و کنفرانس های داخلی و خارجی )

مجله فارسی  پژوهش نامه مدیریت اجرایی

صاحب امتیاز:  دانشگاه مازندران

سایت : http://jem.journals.umz.ac.ir/

مجله انگلیسی

Supply Chain Management: An International Journal

آدرس سایت :http://www.emeraldinsight.com/journal/scm

مقاله انگلیسی :

Frederick E. Webster, Jr. and Yoram Wind ,” A General Model for Understanding Organizational Buying BehaviorJournal of Marketing Vol. 36, No. 2 (Apr., 1972), pp. 12-19.


مقاله فارسی:

علیخانی ، حمید؛  معصوم زاده زواره ، ابوالفضل ،1387 " مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی با رویکرد خرید در سازمان های دولتی " ، بررسی های بازرگانی ، دوره جدید 6 ، شماره 32 ، ص 58-43 . 


کنفرانس خارجی :

Game Plan B2B Conferance 2015, October 21-23 in Fort Worth, Texas.

کنفرانس داخلی:

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت،اقتصاد، حسابداری و بازرگانی 15 آبان ماه 1394

A
General Model for
Understanding Organizational
Buying Behavior