بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

هفته سوم: مهسا تقوی

با سلام

1. مرور و معرفی  اندیشمندان: 

Christian Homburg

Christian Homburg

Lehrstuhl für Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing

Business-to-Business MarketingSalesPricingKundenbeziehungsmanagement,Strategisches Marketing

Verified email at bwl.uni-mannheim.de 


Jan B. Heide

 Jan B. Heide
Irwin Maier Chair in Marketing, University of Wisconsin-Madison


 
2.معرفی مدل:

 (1990) JB Heide & J George  


Image result for Jan B. Heide & George John

تکالیف هفته سوم - امیر بیگدلی

دو صاحبنظر بازار یابی صنعتی - تجاری

Jean Noel Kapferer

- Krishna K Havaldar

تئوری / مدل مفهومی بازاریابی صنعتی

- Theory of Reasoned Action


هفته سوم حسین سلطانی - علی صادقی - احمد متقی راد

اندیشمندان :

William L. Wilkie

Michael Kleinaltenkamp

Waldemar Pförtsch

 Stavros Kalafatis

 Frederick E. Webster

barton  weitz

مدل ها:

 مدل محصول -بازار آنسف 

 مدل choffray & lilian 

مدلWebster & wind  

مطالعات موردی:

شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران

آسیب شناسی صادرات زعفران

قیر و صادرات آن در ایران

لینک کار هفته سوم:

هفته سوم حسین علی سلطانی 

هفته سوم علی صادقی 

هفته سوم احمد متقی راد 

جمع بندی هفته اول و دوم/ حمید علیزاده

http://s3.picofile.com/file/8217813192/hamid_alizadeh.zip.html

ماندانا پناهی / هفته اول و دوم

http://s3.picofile.com/file/8217786200/1_2_mandana_panahi.zip.html

میلاد بخشی- تکالیف هفته اول و دوم


هفته اول

کتاب فارسی: بازاریابی صنعتی

نویسندگان دکتر سیدرضا سید جوادین و دکتر محمدرحیم اسفیدانی- انتشارات نگاه دانش

 

کتاب انگلیسی

Handbook on Business to Business Marketing

نویسندگان:          Rajdeep Grewal   -    Gary L. Lilien

 

هفته دوم

مجله فارسی:

نشریه مدیریت بازرگانی

مجله انگلیسی:

Customer Needs and Solutions(CNS)

سردبیر: Min Ding

اولین سال چاپ : 2014

سمینار داخلی:

دومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی

مکان: هتل المپیک

زمان برگزاری: 20 بهمن ماه 1394

سمینار خارجی:

B2B Marketing Forum

زمان برگزاری:-2015 October 20 – 23

مکان: بوستون- امریکا

مقاله فارسی

بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی

نویسندگان: محمدعلی بابایی زکلیکی و پریسا راکعی اصفهانی

نشریه پژوهش های مدیریت در ایران

سال انتشار: 1390

مقاله انگلیسی:

Business-to-Business Buying: Challenges and Opportunities

نویسندگان:

Rajdeep Grewal & Gary L. Lilien & Sundar Bharadwaj & Pranav Jindal &  Ujwal Kayande & Robert F. Lusch & Murali Mantrala & Robert W. Palmatier& Aric Rindfleisch & Lisa K. Scheer & Robert Spekman & Shrihari Sridha

 

سال انتشار 2015

جداول یکپارچه 9 گانه


 با سلام


با تشکر از دوستانی که همکاری کرده و اطلاعات خود را برای بنده و آقای حاکم زاده ایمیل کردند، اطلاعات اکثر بچه ها (19 نفر) دریافت گردید و جداول آماده شد که به حضور استاد دکتر جعفری و دوستان ارائه می گردد.


دانلود فایل - جداول 9 گانه یکپارچه


این جداول با کمک و تلاش بسیار زیاد خانم صادقیان تهیه و تکمیل گردید.

همچنین آقای حاکم زاده درمشورت و هماهنگی کارها کمک های موثری کردند.


با تشکر

تکالیف هفته های اول و دوم

 با عرض سلام و ادب 

تکالیف هفته های اول و دوم  خدمت استاد محترم و دوستان  گرامی ارائه می گردد 

با سپاس 

مقاله فارسی، مقاله انگلیسی، مجله فارسی، مجله انگلیسی، کنفرانس داخلی، کنفرانس خارجی، کتاب فارسی،  کتاب انگلیسی