Industrial marketing paradigm:Service-dominant logic
IISBM's Value Delivery Framework
مکتب و تئوری انتخابی مارکتینگ صنعتی
Theory map of business marketing Relationships and networks perspectives
با سلام و عرض ادب
مکاتب و تئوری پایه انتخابی مارکتینگ صنعتی به حضورتان ارائه می گردد
network based business marketing
Darwiniantheory
هفته سوم- میلاد بخشی
دو اندیشمند
مدل بازاریابی صنعتی
مطالعه موردی در صنعت انتخابی
The impact of heating, lighting and people in re-using historical buildings:
دو اندیشمند بازاریابی صنعتی
دو مدل بازاریابی صنعتی
دو مطالعه موردی بازاریابی صنعتی
اندیشمندان :
Prof. Dr. Waldemar Pförtsch
http://s3.picofile.com/file/8218934292/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_1.doc.html
Dr Paul Reynold
http://s3.picofile.com/file/8218934392/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_2.doc.html
مطالعه موردی در صنعت انتخابی:
'Impacts of public solar PV electrification on rural micro-enterprises: The case
of Ghana''
http://s3.picofile.com/file/8218933776/_elearnica_ir_Impacts_of_public_solar_PV_electrification_on_rural_micro_enterprises_The_.pdf.html
تئوری/ مدل :
مدل ارزش ویژه برند در بازار صنعتی(keller)
http://s3.picofile.com/file/8218933992/keller.pdf.html
با سلام و احترام
تکالیف هفته سوم به پیوست ارسال شد.
با سپاس
2.مرور و معرفی اندیشمند 1-Christian Homburg
3.مرور و معرفی اندیشمند 2-Jan B. Heide
با عرض سلام و احترام
شامل معرفی دو اندیشمند، مکاتب فکری بازاریابی، یک تئوری و یک مطالعه موردی خدمت استاد محترم و دوستان گرامی ارائه می گردد
با سپاس
با عرض سلام
تکالیف هفته سوم
1- معرفی دو اندیشمند
2- تئوری بازاریابی - تئوری رفتار برنامه ریزی شده
3- مطالعه موردی در حوزه بانکداری شرکتی
با عض سلام و احترام خدمت استاد محترم و همکلاسی های عزیز
بپیوست فایل های مربوط به موارد هفته ی سوم جهت هرگونه بهره برداری ارسال می گردد.
با تشکر
1-فایل مربوط به معرفی دو اندیشمند در حوزه بازاریابی صنعتی
2-فایل مربوط به معرفی یک تئوری در حوزه بازاریابی صنعتی
3-فایل مربوط به معرفی یک مطالعه موردی در صنعت انتخابی با این توضیح که مطالعه ی اشاره شده در روزهای قبل ویرایش شده و به این مطالعه تغییر یافته است .
4-فایل مربوط به جدول معرفی مکاتب بازاریابی
اندیشمند/ صاحب نظر مارکتینگ صنعتی/تجاری:
مدل مفهومی /تئوری مارکتینگ صنعتی/تجاری:
Robert M. Morgan & Shelby D. Hunt
صنعت:
با سلام
جمع بندی کلی کارهای هفته سوم:
دانلود فایل - دو اندیشمند بازاریابی صنعتی - مریخ نژاد
دانلود فایل - تئوری بازاریابی رابطه مند شلبی هانت به همراه مقالات اصلی - مریخ نژاد
دانلود فایل - مطالعه مورد صنعت/بازار - مریخ نژاد
سید حمید خداداد حسینی * ، 1میثم شفیعی 2کرد ناییج... ، اسدا ،3محمود محمدیان
3-انتخاب، مرورئ/ معرفی یک مطالعه موردی در بازار/صنعت انتخابی
مطالعه موردی در صنعت اپتو الکترونیک(اسرام)/ یک شرکت منتخب و پیش بینی بازار جهانی محصولات آن