بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

هفته چهارم- مونا مشیری،زهرا نیکو صفت


Industrial marketing paradigm:Service-dominant logic

IISBM's Value Delivery Framework

هفته چهارم

شاهده عمید و فرشاد حاکم زاده
IMP GROUP APPROACH

سجاد خزائی و زهرا مهدوی

مکتب و تئوری انتخابی مارکتینگ صنعتی



 Theory map of business marketing Relationships and networks perspectives  

شیما عظیما ،الهام صمدزاده

  با سلام و عرض ادب 

مکاتب و تئوری پایه انتخابی مارکتینگ صنعتی به حضورتان ارائه می گردد

 

 

network based business marketing                        

Darwiniantheory

هفته سوم- میلاد بخشی

هفته سوم- میلاد بخشی

 دو اندیشمند

Gary L. Lilien

grewal

مدل بازاریابی صنعتی

Nested Approach


مطالعه موردی در صنعت انتخابی

 The impact of heating, lighting and people in re-using historical buildings:

a case study



ارائه هفته سوم - خزائی

دو اندیشمند بازاریابی صنعتی


دو  مدل بازاریابی صنعتی


دو مطالعه موردی بازاریابی صنعتی


 

جمع بندی هفته سوم / ماندانا پناهی

اندیشمندان :

 Prof. Dr. Waldemar Pförtsch

http://s3.picofile.com/file/8218934292/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_1.doc.html


Dr Paul Reynold

http://s3.picofile.com/file/8218934392/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_2.doc.html

مطالعه موردی  در صنعت انتخابی:

'Impacts of public solar PV electrification on rural micro-enterprises: The case
of Ghana''

http://s3.picofile.com/file/8218933776/_elearnica_ir_Impacts_of_public_solar_PV_electrification_on_rural_micro_enterprises_The_.pdf.html

تئوری/ مدل :

مدل ارزش ویژه برند در بازار صنعتی(keller)

http://s3.picofile.com/file/8218933992/keller.pdf.html


تکالیف هفته سوم

 با عرض سلام و احترام

تکالیف هفته سوم  

 شامل معرفی  دو اندیشمند، مکاتب فکری بازاریابی،  یک تئوری و یک  مطالعه موردی خدمت استاد محترم  و دوستان گرامی ارائه می گردد 

با سپاس

امیر بیگدلی - تکالیف هفته سوم

با عرض سلام

تکالیف هفته سوم

1- معرفی دو اندیشمند

- krishna k havaldar

- jean-noel kapferer

2- تئوری بازاریابی - تئوری رفتار برنامه ریزی شده

3- مطالعه موردی در حوزه بانکداری شرکتی

شماره 1

شماره 2

مکاتب بازاریابی - علی مریخ نژاد


شمای کلی مکاتب فکری بازاریابی:





جمع بندی موارد هفته سوم-ایلیا امینی نژاد

با عض سلام و احترام خدمت استاد محترم و همکلاسی های عزیز

بپیوست فایل های مربوط به موارد هفته ی سوم جهت هرگونه بهره برداری ارسال می گردد.

با تشکر

1-فایل مربوط به معرفی دو اندیشمند در حوزه بازاریابی صنعتی

http://s3.picofile.com/file/8218865068/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1_%D9%88_%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_1.pdf.html

http://s3.picofile.com/file/8218865092/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1_%D9%88_%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_2.pdf.html

2-فایل مربوط به معرفی یک تئوری در حوزه بازاریابی صنعتی

http://s3.picofile.com/file/8218865142/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87.pdf.html

3-فایل مربوط به معرفی یک مطالعه موردی در صنعت انتخابی با این توضیح که مطالعه ی اشاره شده در روزهای قبل ویرایش شده و به این مطالعه تغییر یافته است .

http://s6.picofile.com/file/8218865218/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%DB%8C%DA%A9_%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87_%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%D8%B4%D8%AF%D9%87.pdf.html

4-فایل مربوط به جدول معرفی مکاتب بازاریابی

http://s3.picofile.com/file/8218865242/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C_%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8_%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF_%D8%AF%D8%B1_%D8%B3%DB%8C%D8%B1_%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C.pdf.html

هفته سوم: اندیشمندان و صاحبنظران، و تئوری/مدل مفهومی بازاریابی صنعتی / تجاری-مونا صادقیان


جدول:

مکاتب بازاریابی


اندیشمند/ صاحب نظر مارکتینگ صنعتی/تجاری:

Jennifer Aaker

David Aaker

                                                                                                                                    

مدل مفهومی /تئوری مارکتینگ صنعتی/تجاری:

The Comparative Advantage Theory of Competition    

Robert M. Morgan & Shelby D. Hunt


                         

صنعت:

بررسی وضعیت صنعت چرم ایران ( مطالعه موردی:شرکت نوین چرم و استراتژی های موفقیت آمیز آن در مقایسه با رقبا)  



                                                                                                

هفته سوم قابل دانلود

فرشاد حاکم زاده

1- انتخاب، مرور و معرفی دو اندیشمند/ صاحب نظر مارکتینگ صنعتی/ تجاری
Angela Hausman
Nicole Coviello
2-
نتخاب، مرور و معرفی تئوری/ مدل مفهومی مارکتینگ صنعتی/ تجاری
مفهومپردازی مدل تحقق بازاریابی پایداردر صنعت خودرو ایران

سید حمید خداداد حسینی * ، 1میثم شفیعی 2کرد ناییج... ، اسدا ،3محمود محمدیان


3-انتخاب، مرورئ/ معرفی یک مطالعه موردی در بازار/صنعت انتخابی

مطالعه موردی در صنعت اپتو الکترونیک(اسرام)/ یک شرکت منتخب و پیش بینی بازار جهانی محصولات آن