بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

با سلام و وقت بخیر 

 فایل پیوست  منطقی را برای تحلیل مکاتب و رویکردهای انتخابی ارائه می دهد 

امیدوارم که مفید واقع شود 

 سپاس از توجه شما

منطق تحلیل

هفته ششم - مدیریت مشتری در صنعت انتخابی - ایلیا امینی نژاد

با عرض سلام و احترام

فایل مربوط به مبحث مدیریت مشتری در صنعت / بازار انتخابی به پیوست ارسال می گردد.

با تشکر

http://s3.picofile.com/file/8222593050/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C.pdf.html


مکاتب بازاریابی- سیدمحمد حسین موسوی

مقاله ای تحت عنوان " تحقیقات دانشگاهی در بازاریابی: بررسی "4 دوره توسعه اندیشه "                                     

 به نظرم خوب بود لذا توصیه دارم یک بار مقاله فوق را مطالعه فرمایید با تشکر موسوی

دانلود فایل http://s3.picofile.com/d/18601c29-ef5a-455b-a9a9-0cfdf8d7c2f9/Scholarly_Research_in_Marketing_Exploring_the_%E2%80%9C4_Eras%E2%80%9D3.pdf

سید محمد حسین موسوی

مقاله ای هست به نام "تاریخ مکاتب فکری در بازاریابی" A history of schools of marketing thought  امید وارم مفید باشد


 دانلود فایل ادامه مطلب ...

مکاتب بازاریابی صنعتی - سید محمد حسین موسوی-محمد رضا آبادی


عنوان مکتب بازاریابی صنعتی انتخابی- defining marketing, a market oriented approach l می باشد.

دانلود فایل 

مکاتب بازاریابی صنعتی - امیر بیگدلی و محمد دانشگر

عنوان مکتب بازاریابی صنعتی انتخابی ISBM VALUE DELIVERY FRAMEWORK  می باشد. که لینک دانلود مقاله مربوط به آن ارسال گردید.

استاد مصطفی ملکیان

 

سخنرانی 22 آیان ماه سال 1389 استاد ملکیان  در پژوهشکده امام خمینی

نیاز به فلسفه برای دانشجویان علوم انسانی 
http://mostafamalekian.blogfa.com/post/164

 مجموعه سخنرانی ها به صورت pdf

آدرس وبلا گ ایشان 

http://mostafamalekian.blogfa.com

 برای مطالعه بیشتر به دوستان این وبلاگ ها نیز پیشنهاد می گردد.  

http://farhangemrooz.com/ 

http://neeloofar.org