بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

هفته دوم-مونا مشیری-مقاله فارسی-مقاله انگلیسی

برسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهند رابطه بین خریداران و تامین کنندگان صنعتی در ایران

موردپژوهی بازار جرثقیل صنعتی

نشریه مدیریت بازرگانی

نویسندگان:منیژه حقیقی نسب،حدیقه شریعت زاده


Sense-making in business markets – the interplay between cognition, action

and outcomes

Lars Gunnar Mattsson a, Daniela Corsaro b,⁎, Carla Ramos c