![]() | ||||
|
شریه " پژوهشنامه مدیریت بازاریابی" ( Marketing Management Research Journal) با هدف نشر نظریه های جدید، نتایج تحقیقات، دستاوردهای علمی و مقالههای اصیل پژوهشی در حوزه های بازاریابی، رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازاریابی، مدل های کمی در بازاریابی، بازاریابی استراتژیک، استراتژی های بازاریابی، بازاریابی صنعتی، سنجش بازار، تبلیغات، مدیریت محصول، برندسازی، مشتری مداری، بازاریابی کاربردی، بازاریابی خدمات و موضوعات مرتبط با آن، با مجوز شماره 2349/92 مورخ 7/2/1392 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط دانشگاه کردستان منتشر می گردد.