علیرضا کیا |
نام دانشجو |
فارسی: مدیریت استراتژیک صنعتی و بازرگانی |
نام کتاب |
دکتر عبدالحمید شمس |
نویسنده/ نویسندگان |
|
مترجم / مترجمان |
علمی، 1390 |
ناشر و تاریخ نشر |
460 |
تعداد صفحات و فیپا |
کتاب دارای 10 فصل می باشد و هر فصل شامل گفتار و بند می باشد. گفتارها شامل مطالب اصلی بوده، بندها شامل زیر مجموعه های آن مطلب و بررسی نمونه ها و بیشتر بیان مطالب بصورت کاربردی می باشد. از نظر من فونت کتاب مناسب می باشد. |
شرح مختصری از کتاب |
علیرضا کیا |
نام دانشجو |
Strategic Brand Management for B2B markets |
نام کتاب |
Sharad Sarin |
نویسنده/ نویسندگان |
|
مترجم / مترجمان |
2010 |
ناشر و تاریخ نشر |
262 |
تعداد صفحات و فیپا |
این کتاب شامل 5 قصل می باشد. که در ابتدای هر فصل سخن بزرگان مرتبط با آن فصل می باشد. فصل اول در مورد تفکر در مورد B2B، 2- خلق برند،3-ارتباطات برند،4- مدیریت برند، 5- چالشهای آینده می باشد. |
شرح مختصری از کتاب |