بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

بازاریابی صنعتی پیشرفته

وبلاگ درس بازاریابی صنعتی پیشرفته - دوره دکتری - مدرس جناب آقای دکتر جعفری

علیرضاکیا- فرمت کتاب

علیرضا کیا

نام دانشجو

فارسی: مدیریت استراتژیک صنعتی و بازرگانی

نام کتاب

دکتر عبدالحمید شمس

نویسنده/ نویسندگان

 

مترجم / مترجمان

علمی، 1390

ناشر و تاریخ نشر

460

تعداد صفحات و فیپا

کتاب دارای 10 فصل می باشد و هر فصل شامل گفتار و بند می باشد. گفتارها شامل مطالب اصلی بوده، بندها شامل زیر مجموعه های آن مطلب و بررسی نمونه ها و بیشتر بیان مطالب بصورت کاربردی می باشد. از نظر من فونت کتاب مناسب می باشد.

شرح مختصری از کتاب

 

علیرضا کیا

نام دانشجو

Strategic Brand Management for B2B markets

نام کتاب

Sharad Sarin

نویسنده/ نویسندگان

 

مترجم / مترجمان

2010

ناشر و تاریخ نشر

262

تعداد صفحات و فیپا

این کتاب شامل 5 قصل می باشد. که در ابتدای هر فصل سخن بزرگان مرتبط با آن فصل می باشد. فصل اول در مورد تفکر در مورد B2B، 2- خلق برند،3-ارتباطات برند،4- مدیریت برند، 5- چالشهای آینده می باشد.  

شرح مختصری از کتاب