-
هفته چهارم مکاتب بازاریابی صنعتی- ماندانا پناهی و رضا شعبانی
پنجشنبه 7 آبانماه سال 1394 22:18
Corporate Marketing Paradigm
-
هفته چهارم/حمید علیزاده و علیرضا کیا
پنجشنبه 7 آبانماه سال 1394 02:17
با عرض سلام و احترام B2B marketing theory B2B Marketing Paradigm http://s3.picofile.com/file/8220285950/b2b.zip.html
-
هفته چهارم-مریم واعظی
سهشنبه 5 آبانماه سال 1394 21:43
the 30R approach
-
هفته چهارم - علی مریخ نژاد و میلاد فرزین
سهشنبه 5 آبانماه سال 1394 17:21
با سلام Nordic School Approaches
-
هفته چهارم: مهسا تقوی و مونا صادقیان
سهشنبه 5 آبانماه سال 1394 11:48
با سلام و احترام :Industrial Marketing Theory R-A, Alderson theory با سپاس
-
هفته چهارم حسین سلطانی - علی صادقی - احمد متقی راد
سهشنبه 5 آبانماه سال 1394 11:24
a customer-active paradigm for industrial product idea generation Marketing Theory with a Strategic Orientation مدیریت محصول حسین سلطانی علی صادقی احمد متقی راد
-
هفته چهارم- مونا مشیری،زهرا نیکو صفت
سهشنبه 5 آبانماه سال 1394 02:16
Industrial marketing paradigm:Service-dominant logic IISBM's Value Delivery Framework
-
هفته چهارم
دوشنبه 4 آبانماه سال 1394 22:27
شاهده عمید و فرشاد حاکم زاده IMP GROUP APPROACH
-
سجاد خزائی و زهرا مهدوی
دوشنبه 4 آبانماه سال 1394 16:09
مکتب و تئوری انتخابی مارکتینگ صنعتی Theory map of business marketing Relationships and networks perspectives
-
شیما عظیما ،الهام صمدزاده
دوشنبه 4 آبانماه سال 1394 12:00
با سلام و عرض ادب مکاتب و تئوری پایه انتخابی مارکتینگ صنعتی به حضورتان ارائه می گردد network based business marketing Darwiniantheory
-
محمد دانشگر - جمع بندی هفته سوم : اندیشمندان و مدل
یکشنبه 3 آبانماه سال 1394 12:01
1- فایل اندیشمندان 2- فایل مدل های بازاریابی
-
[ بدون عنوان ]
یکشنبه 3 آبانماه سال 1394 10:11
با سلام و احترام نگاهی بر پروفسور جان هاوارد نگاهی بر پروفسور سوزان مودامبی مدل مفهومی مطالعه موردی مکاتب بازاریابی نقد کتاب مقاله انگلیسی مقاله فارسی ژورنال فارسی ژورنال انگلیسی کنفرانس داخلی کنفرانس خارجی
-
هفته سوم- میلاد بخشی
یکشنبه 3 آبانماه سال 1394 01:24
هفته سوم- میلاد بخشی دو اندیشمند Gary L. Lilien grewal مدل بازاریابی صنعتی Nested Approach مطالعه موردی در صنعت انتخابی The impact of heating, lighting and people in re-using historical buildings: a case study
-
ارائه هفته سوم - خزائی
یکشنبه 3 آبانماه سال 1394 00:32
دو اندیشمند بازاریابی صنعتی دو مدل بازاریابی صنعتی دو مطالعه موردی بازاریابی صنعتی
-
جمع بندی هفته سوم / ماندانا پناهی
شنبه 2 آبانماه سال 1394 22:24
اندیشمندان : Prof. Dr. Waldemar Pförtsch http://s3.picofile.com/file/8218934292/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_1.doc.html Dr Paul Reynold http://s3.picofile.com/file/8218934392/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_2.doc.html مطالعه موردی در صنعت انتخابی: 'Impacts of public solar PV electrification on...
-
تکالیف هفته سوم - مهسا تقوی
شنبه 2 آبانماه سال 1394 20:21
با سلام و احترام تکالیف هفته سوم به پیوست ارسال شد. با سپاس 1.مکاتب بازاریابی 2.مرور و معرفی اندیشمند 1- Christian Homburg 3.مرور و معرفی اندیشمند 2- Jan B. Heide 4.مرور و معرفی مدل مفهومی 5.مرور و معرفی مطالعه موردی 1 6.مرور و معرفی مطالعه موردی 2
-
تکالیف هفته سوم
شنبه 2 آبانماه سال 1394 19:15
با عرض سلام و احترام تکالیف هفته سوم شامل معرفی دو اندیشمند، مکاتب فکری بازاریابی، یک تئوری و یک مطالعه موردی خدمت استاد محترم و دوستان گرامی ارائه می گردد با سپاس
-
تکالیف هفته سوم - رضا شعبانی
شنبه 2 آبانماه سال 1394 16:36
تکالیف هفته سوم
-
امیر بیگدلی - تکالیف هفته سوم
شنبه 2 آبانماه سال 1394 16:27
با عرض سلام تکالیف هفته سوم 1- معرفی دو اندیشمند - krishna k havaldar - jean-noel kapferer 2- تئوری بازاریابی - تئوری رفتار برنامه ریزی شده 3- مطالعه موردی در حوزه بانکداری شرکتی شماره 1 شماره 2
-
مکاتب بازاریابی - علی مریخ نژاد
شنبه 2 آبانماه سال 1394 15:26
شمای کلی مکاتب فکری بازاریابی:
-
جمع بندی موارد هفته سوم-ایلیا امینی نژاد
شنبه 2 آبانماه سال 1394 14:56
با عض سلام و احترام خدمت استاد محترم و همکلاسی های عزیز بپیوست فایل های مربوط به موارد هفته ی سوم جهت هرگونه بهره برداری ارسال می گردد. با تشکر 1-فایل مربوط به معرفی دو اندیشمند در حوزه بازاریابی صنعتی...
-
هفته سوم: اندیشمندان و صاحبنظران، و تئوری/مدل مفهومی بازاریابی صنعتی / تجاری-مونا صادقیان
شنبه 2 آبانماه سال 1394 14:19
جدول: مکاتب بازاریابی اندیشمند/ صاحب نظر مارکتینگ صنعتی/تجاری: Jennifer Aaker David Aaker مدل مفهومی /تئوری مارکتینگ صنعتی/تجاری: The Comparative Advantage Theory of Competition Robert M. Morgan & Shelby D. Hunt صنعت: بررسی وضعیت صنعت چرم ایران ( مطالعه موردی:شرکت نوین چرم و استراتژی های موفقیت آمیز آن در مقایسه...
-
هفته سوم - جمع بندی کلی - علی مریخ نژاد
شنبه 2 آبانماه سال 1394 11:15
با سلام جمع بندی کلی کارهای هفته سوم : دانلود فایل - دو اندیشمند بازاریابی صنعتی - مریخ نژاد دانلود فایل - تئوری بازاریابی رابطه مند شلبی هانت به همراه مقالات اصلی - مریخ نژاد دانلود فایل - مطالعه مورد صنعت/بازار - مریخ نژاد
-
علیرضا کیا. هفته سوم
شنبه 2 آبانماه سال 1394 09:30
http://s3.picofile.com/file/8218833884/%D9%87
-
تکالیف هفته ی سوم - میلاد فرزین
شنبه 2 آبانماه سال 1394 08:11
با سلام واحترام جدول مکاتب بازاریابی مرور و معرفی اندیشمند مدل مفهومی مطالعه ی موردی صنعت با تشکر
-
هفته سوم قابل دانلود
شنبه 2 آبانماه سال 1394 03:35
فرشاد حاکم زاده 1- انتخاب، مرور و معرفی دو اندیشمند/ صاحب نظر مارکتینگ صنعتی/ تجاری Angela Hausman Nicole Coviello 2- نتخاب، مرور و معرفی تئوری/ مدل مفهومی مارکتینگ صنعتی/ تجاری مفهومپردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران سید حمید خداداد حسینی * ، 1 میثم شفیعی 2 کرد ناییج... ، اسدا ، 3 محمود محمدیان...
-
هفته سوم-زهرا نیکوصفت
شنبه 2 آبانماه سال 1394 03:06
با سلام مطالعه موردی:Global competitiveness in the beer industry دانشمندان
-
هفته سوم-جمع بندی-مونا مشیری
شنبه 2 آبانماه سال 1394 02:48
با سلام و احترام مطالعه موردی 1: Brand management in a Brazilian dairy manufacturer مطالعه موردی 2: The Impact of Customer Orientation on the Business Strategies: the Customisation Case of Nestlé on French and Chinese Dairy Markets مطالعه موردی 3: مطالعه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد برند ( مطالعه موردی صنعت...
-
هفته سوم: حمید علیزاده
شنبه 2 آبانماه سال 1394 00:54
با سلام و احترام لینک دانلود مربوط به تکالیف هفته سوم به شرح زیر می باشد. http://s3.picofile.com/d/161f6367-9631-44a7-86d3-19d5ce47ff91/%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87_%D8%B3%D9%88%D9%85.zip
-
هفته سوم ماندانا پناهی / معرفی اندیشمندان ، تئوری/مدل، مطالعه موردی
جمعه 1 آبانماه سال 1394 20:33
ا ندیشمندان: 1. Prof. Dr. Waldemar Pförtsch 2. Dr Paul Reynold مدل : مدل ارزش ویژه برند در بازار صنعتی مطالعه موردی در صنعت انتخابی : ''Impacts of public solar PV electrification on rural micro-enterprises: The case of Ghana'' by G.Y. Obeng a,., H.-D. Evers Energy for Sustainable Development 14 (2010) 223–231